Senin, 03 Juni 2019

Xiaomi Redmi Note 5 Bekas Harga Terbaru

Xiaomi Redmi Note 5 Bekas - Di bahagian atas skrin adalah kamera diri 13 MP dengan LED. Terdapat juga lampu LED untuk pengumuman umum, fon kepala dan sensor. Walaupun rahang jelas kelihatan. Tiga kunci LED kapasitif untuk navigasi terletak di bahagian bawah skrin.

Cari pembaca cap jari dan kamera dwi dan kilat LED dalam kedudukan menegak berasingan. Nasib baik, Xiaomi menawarkan shell luaran lembut untuk melindungi daripada geseran.

Butang fizikal lain terletak di sebelah kanan telefon, dengan butang kelantangan dan butang hidup / mati. Di sebelah kiri ialah slot kad SIM hibrid. Dengan kata lain, anda perlu memilih sama ada anda ingin menggunakan ciri kad SIM (mikro SIM + SIM nano) atau mengorbankan tempat untuk meningkatkan rakaman (mircoSD + nano SIM).

Xiaomi Redmi Note 5 Bekas

Xiaomi Redmi Note 5 tersedia untuk Android 8.1 Oreo berasaskan MIUI 9.6, yang mempunyai beberapa ciri baru untuk membantu aplikasi mudah alih berjalan lancar. Antara muka merasakan cahaya supaya anda dapat merasakan kuasa dengan membuka atau mengubah aplikasi.harga second Vivo V9

Redmi Note 5 adalah paparan IPS 5.99 inci dengan resolusi penuh HD + (1280 x 1080 piksel). Kualiti paparan sangat baik, bergantung pada harga. Hanya saja skrin tidak baik di bawah sinar matahari. Maklum balas mengenai Redmi Note 5 juga sangat baik.

Kemunculan MIUI sentiasa sama. Tetapi terdapat versi baru MIUI 9, di mana ikon dan animasi kelihatan segar dan mengandungi lebih banyak ciri tersembunyi dalam menu persediaan.harga second Vivo V9

Yang paling penting ialah fungsi "isyarat skrin penuh". Dengan ciri ini, anda baru-baru ini boleh membuka kunci butang Navigasi pada skrin, seperti kembali maya, halaman rumah, dan butang Aplikasi. Apabila ciri ini dikeluarkan, anda boleh menggunakan isyarat ini untuk menggunakan telefon pintar anda.

Untuk mengawal Redmi Note 5, terdapat empat langkah mudah yang slaid dari bawah ke skrin utama dan slaid ke bawah untuk membukanya baru-baru ini.

Kemudian luncurkan bahagian kanan atau kiri ke skrin fungsi. Apabila anda membuka aplikasi tertentu, buka menu dengan meleret dari sebelah kanan atau kiri skrin.

Redmi Note 5 adalah kawasan keselamatan yang sangat komprehensif. Gunakan pembaca cap jari dan buka skrin untuk mengunci telefon pintar. Adalah penting untuk diingat bahawa terdapat ciri pembukaan yang tidak menentu, jadi lebih baik hanya menggunakan pembaca cap jari.

Bagi sesetengah orang, keindahan kamera ini hanya diperbetulkan. Kerana mukanya kelihatan lancar, ia tidak kelihatan baik.

Di samping itu, mod manual Redmi Note 5 sangat terhad, jadi hanya imbangan putih dan ISO (100-3.200) ditetapkan. Fungsi video dilengkapi dengan kestabilan elektronik (EIS), yang membolehkan rakaman lancar dan lancar.
Comments


EmoticonEmoticon