Minggu, 02 Juni 2019

Harga Apple iPhone 6 Batangan Murah

Apple iPhone 6 Batangan - Kajian Iphone Indonesia 6 - iPhone 6 bukan sahaja lebih besar, tetapi juga lebih baik dalam pelbagai cara. Lebih besar, tetapi lebih kurus. Lebih kuat, tetapi juga lebih cekap tenaga. Dan dengan permukaan logam yang sepadan dengan skrin Multi-Touch, iPhone lebih baik dalam semua piawaian.

 
Reka bentuk kaca dan aluminium yang mengalir bersama dengan sempurna, membuat iPhone 6 bagus, walaupun ia lebih besar. Walaupun 5.5 inci dan 4.7 inci, ini adalah iPhone nipis dengan skrin Multi-Touch yang paling canggih yang pernah dibuat.

Cip A8 bukan sahaja lebih cepat daripada cip A7, tetapi juga mempunyai penjimatan tenaga yang lebih besar sehingga 50 peratus. Ini membolehkan anda menjejaki kelajuan dan jarak anda dan merancang ketinggian menggunakan barometer standard.

Apple iPhone 6 Batangan

Nikmati kelajuan muat turun yang cepat dan Wi-Fi lebih cepat dengan 802.11ac. Gunakan ID Sentuh untuk membuka kunci iPhone 6 anda, buka aplikasi dilindungi kata laluan dan buat pembelian yang selamat di App Store. Semua tanpa memasukkan semula kata laluan atau nombor kad kredit anda.harga iPhone 7 bekas

Dengan ciri-ciri hebat yang direka untuk memaksimumkan skrin besar, iOS 8 adalah sistem operasi mudah alih yang paling canggih di dunia. Dan sistem pengendalian ini menguruskan peranti dan semua yang menjimatkan dengan selamat terima kasih kepada kemas kini keselamatan terkini.

iPhone 6 dan iOS 8 direka bentuk untuk bekerjasama dengan lancar untuk memberikan pengalaman pengguna yang luar biasa dalam persekitaran yang direka untuk melindungi dan melindungi privasi data. Apple tidak membuat profil berdasarkan kandungan dan tabiat e-mel di Internet untuk dijual kepada pengiklan. Apple juga tidak membaca e-mel anda atau mesej anda sedemikian rupa sehingga maklumat itu diiklankan mengenai anda. Perisian dan perkhidmatan Apple direka untuk memperbaiki peranti ini.harga iPhone 7 bekas
Comments


EmoticonEmoticon